Divorce-Law_MainPic תהליך גירושין
Divorce-Law_MainPic תהליך גירושין
פנייה לייעוץ אישי



    סכסוך ירושה: איך בוחרים עורך דין בתבונה ובאחריות?

    סכסוכי ירושה הם סכסוכים מאוד לא נעימים וכוחניים שתובעים מהצדדים כוחות נפשיים רבים. במקרים בהם, תתחיל את הליך סכסוך הירושה בבית משפט ללא עורך דין, אתה עלול לגרום לעצמך נזק שישפיע באופן משמעותי בהמשך.

    סכסוך ירושה: איך בוחרים עורך דין בתבונה ובאחריות?

    שימו לב, אין לפנות לאותו עורך דין שערך לכם את הצוואה, שכן כללי לשכת האתיקה אוסרים זאת בכדי להבטיח את אמינות העורך דין. לכן, עליך לבחור עורך דין חדש לגמרי. אז איך בוחרים עורך דין לירושות ועל מה לשים דגש? בואו נראה.

    בקיאות משפטית

    כשאתם בוחנים עורך דין שימו לב לשני פרמטרים – תקופת ותק והתמחות ספציפית בירושות וצוואות.

    זכרו, כי אין תחליף לניסיון!

    כשאתם נפגשים עם העורך דין, תשאלו על תקופת הותק שלו, תבקשו ממנו לספר לכם על מקרים דומים למקרה שלכם בהם טיפל במהלך השנים. ככל שהעורך דין בעל ותק ארוך יותר כך הסיכוי כי נתקל בתיק מסוג כמו שלך ויידע להעניק עבורו את הטיפול הנכון והמתאים ביותר גבוה יותר.

    בנוסף, שימו לב כי העורך דין בקיא בתחום הספציפי של ירושות. ככל שסייע לכם בעבר בתחום אחר אין זה אומר שהוא יצליח גם בתחום הזה אם לא מדובר בהתמחותו.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      המלצות

      עורכי דין טובים יהיו בעלי מוניטין חיובי בתחומם. חשוב לקבל המלצות מפה לאוזן מחברים ומכרים עליהם אתם סומכים. כשאתם מקבלים המלצה על עורך דין מסוים, שימו לב לשאול אודות התנהלותו, האם היה יסודי, קשוב זמין ורגיש עבור הלקוח. דרך מעולה לקבל חוות דעת על העורך דין היא חיפוש ביקורות באינטרנט. ככל שקיימות ביקורות טובות יותר כך תדעו כי הבחירה בו היא נכונה.

      עורך דין שיידע למזער את עוצמת סכסוך הירושה

      סכסוכי ירושה הם בעיקר סכסוכים רגשיים, נכון שמדובר בעיקר באופנים כלכליים אבל אם תבחנו זאת לעומק, תראו שכל אחד מהצדדים פועל מהמקום האישי שלו, תוך אגו ותחושות קיפוח אישיות שלו.

      עורך דין שיידע לזהות זאת ולראות את חולשתו של הצד השני ולהבינה יידע איזו דרך פעולה הכי נכונה מולו, כיצד להתנהל איתו וממה עדיף להימנע.

      עורך דין שיבין כי קודם כל, מדובר, בסכסוך משפחתי וישים לעצמו מטרה שלאחר תום ההליך הצדדים יוכלו להמשיך להיות משפחה על אף הקשיים של אותו מקרה, יידע לנהל זאת בצורה הטובה ביותר, לעומת עורך דין שינסה לעצבן או ייגע בנקודות החלשות שלך בכדי לנסות להכניס אותך למצב לחימה.

      מצופה מעורך דין לענייני ירושה מנוסה, תחילה, להבין מולכם האם גישור בא בחשבון ורק לאחר מכן יציע ייצוגו המשפטי.

      יחס אישי

      כל אדם רוצה להרגיש שהוא הכי חשוב, במיוחד בסיטואציות רגישות, בהן הוא זקוק לחום וביטחון. בעת בחירתכם עורך דין לענייני ירושות, קבעו פגישת היכרות עימו, אל תוותרו עליה! במהלכה, תבחנו האם העורך דין משרה לכם תחושת ביטחון, כי חרף תיקיו הרבים, הוא עדיין יעמוד לשירותך, האם הוא מביע רגישות וסבלנות לעניין או מנסה להוביל את השיחה ישר לענייני התביעה או לסכומי התשלום וכדומה.

      בגדול, כולנו בעלי אינסטינקטים, סמכו על עצמכם ובחרו את העורך דין שיצליח להוות עבורכם קול הגיון ורוגע ומקביל להגן עליכם משפטית בצורה המקצועית ביותר.

      בעת בחירתכם עורך דין לענייני ירושות, קבעו פגישת היכרות עימו

      היבט כלכלי

      זה לא סוד שהליכים משפטיים הם הליכים יקרים. היערכות כלכלית טרם התחלת התהליך היא חשובה. על כל אדם לדעת מהו הסכום שהוא יוכל לספוג בגין ההליך ומה תקרת הזכוכית שלו. אל תתביישו, לשאול אודות ההוצאות הצפויות והכרוכות בייצוגו של העורך דין.

      זכרו, כי עדיף לחוש אי נעימות רגעית מאשר להתמודד עם חובות כספיים שלא תדעו איך להתמודד איתם. בחרו עורך דין איכותי ובמקביל עורך דין המתאים לתקציבך האישי! זה לא פחות חשוב. בסיכומו של דבר, סכסוכי ירושה הם ענף משפטי ייחודי שלא כל עורך דין יכול להתמודד עמו בצורה מדויקת, רגישה וחכמה.

      אל תחששו לבחון את כל ההיבטים לעיל ולבדוק האם העורך דין מתאים לצרכים האישיים שלכם. עורך דין אחד יכול להתאים לחברך, אולם לך פחות וזה בסדר, הקשיבו לאינסטינקטים שלכם, זה הכי חשוב. בהצלחה!

      *יובהר בזאת כי האמור באתר תהליך גירושין – Divorce-Law אינו תחליף לייעוץ משפטי, אין בו משום חוות דעת או המלצה משפטית. העושה שימוש באתר, עושה כן על דעתו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2315790 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף